''till minne av apans kärlek''

Hej Allá! Till mitt försvar ang. rubriken kan jag berätta att jag hade en VÄLDIGT verklighetstrogen dröm inatt. Jag skulle gifta mig. Och min blivande man stack iväg och tatuerade in det där väldigt ljust under ögonen över näsan. Jag skrev på facebook och tänkte ''det är säkert många som kommer kommentera om vårat bröllop''.. Ja, resten behöver ni inte veta.
Har träningsvärk som heter Duga i hela kroppen efter S.P.Y.C (=Styrka.Pilates.Yoga.Core) i förrgår och dagens Body pump. Känns som att jag går omkring med typ två sexpack öl fastknytta på framsida lår nu för dom är så spända. Aja, antar att ni ville veta det. Perfekt tajming till morgondagens konditionstest (?) på skolan också.

Är astrött och less på att komma hem vid halv 7 trots att jag bara gjort det igår och idag. Men morgondagen ser likadan ut eftersom pedagogikläxan säger åt oss att spana på en ledare. I mitt fall ska jag kolla på innebandyträning.


Kommentarer
Postat av: jpa0429

hahha det ser ut som du har världens tissar :]

2010-09-30 @ 22:55:08
Postat av: Anonym

har ju det jossepppPp... hahahaha;)

2010-10-01 @ 16:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0