FOTBOLL. SLUT. VED+RIS=Felle. PIC

Just det. Säsongens sista match med A-laget är avklarad. =0-1 mot Mariehem= helt klart godkänt! Men vi hade lika gärna kunnat vinna. Efter matchen duschade vi och sedan åt vi potatissallad, rostbiff, bröd och briéost och lekte lek (som jag, Erica, Vera och Lars vann! såklart....) Tog farväl av Vera som flyttar till storstockholm. Kändes trist faktiskt! Hon é fin hon.

Hjälpte pappa imorse med det jag är proffs på= dra ris och lasta och stapla ved! Blev ett par timmars jobb. Men det sjuka är att jag har börjat tycka det är mysigt att stapla ved... arbetsskadad. För ni minns väl våran gigantiska vedstapling från i somras?!



Skulle fota mina skor. Systemen fick slut batteri. Ägd. Skulle fota träden. Fick bli med digitala. Blev rätt fint ändå. Blev ego.

Kommentarer
Postat av: veronica

Tack och desamma du ;) bara du hör av dig om du är i storstockholm någon gång, jag kan behöva lite fräscha vindar från norr ;D

2010-09-27 @ 22:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0