BONDGÅRD.NEJ.SKOLA.NEJ.SOVMORGON.NEJ.

Vaknade hyfsat utvilade efter gårdagens jobbiga natt, gick upp, åt frulle, fixade en macka att ta med till bondgården, klädde på mig och skulle just fara då Lisa ringer och berättar att Dag fått magsjuka... Hej då till bondgården. Hej då till min och Josses sovmorgon till 12.55...... Har mailat våra lärare. Hoppas på hej då skolan hela dagen.

Medan jag väntar på att Josse ska komma hit och låna min fincykel (Gud nåde henne om den går sönder...) ska jag ta tag i min läxa. Rätt bra läxdag trots allt.

Nu har vi pumpat bakhjulet och Posse cyklade iväg (något ostadigt) mot Ers. Jag cyklar hem den ikväll efter träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0