TRÄNINGEN

Fick prata med två tränare idag. Kändes precis som då man gjort något fel och läraren kommer och vill prata med en. Varför kan bara inte jag få sluta om jag vill? Istället för dom 0 matcher jag hoppades och trodde på i helgen blir det 2 av 3. 14.00 IP lördag med Dam. 11.00 Spf söndag F17. Det jag fick ut av samtalet var en massa skuldkänslor och tårar i ögonen. Men det som kändes bra var att jag skällde på tränarn!
Efter träningen joggade jag till Josse med bagen dunkande i ryggen, hämtade min cykel och cyklade hem.

Rebban gillade inte bilderna på henne, så bildem ovan får vara tillfällig header!

Den här har jag hämtat ut från posten idag. Kommer bäras med strumpbyxor och cykelbyxor först och främst.
Gillar den skarpt (trots att den avslöjar mitt ass)


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt felleleele=)

2010-09-24 @ 08:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0