Söndag

Imorse bakade jag och Ewe scones till frulle. Sen fixade vi oss, jag fixade henne (hehe hjälpte till med smink och hår. Just det, om det var flera som var ''lika'' i fredags. Blame me för att jag bara kan sminka på ett sätt(Y))
Fixade även till Ewes systerarmband och sedan traskade vi till Norrvalla där pappa var ass.domare och Linn kom och såg med mig. Trevligt men tyvärr förlust!

mina tältkompisar

Nu ska jag försöka göra matte, för jag är trögare än allt men känns som en möjlighet att jag sittet här ett tag och sedan bänkar mig för veckans höjdpunkt- ENSAM MAMMA SÖKER!!!!!!!!!!!!

ska även kika på nya, spännande sporter! hehe shit vad osammanhängande och dåligt inlägg. söndagströttis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0