snurri i huvve

slockande som ett ljus i min säng vid kvart i elva igår. Hahahhah är det här ett skämt eller????!
Var dock uppe med tuppen. Eller ja, drömde att en skogskatt (som josse kallade den i drömmen. Egentligen en blanding av lo/tiger) typ dödade en hund som alla kallade för katt och hela min släkt och mina vänner (förutom jag och tre till) begav sig ut på jakt efter den medan den i själva verket gick runt oss fyra hela tiden. Men jag tog Emmams iphone och smsade (i snigelfart för snabbare kan jag inte) till kusin Emma som typ skulle rädda oss eller nå, behövde dock vara väldigt försiktig så djuret inte skulle upptäcka vad jag gjorde. Sen vaknade jag. 10 över 7. Sen halv 9.

Har varit förbi Roggan och hämtat nyckel, träffat Tony hååååkansson på IP och nu ska jag snart äta lite pannkaka.
tjulilu alla gláa. önska oss lycka till!
Tumblr_l3404jlvuo1qayifgo1_400_large309748308_c50ceb2d6c_large

PS. Älskar dagens väder. Man känner sig så frisk liksom, och glad och som om man börjar om på ett tomt blad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0