skolstress och partytagg

Idag slängdes vi raka vägen in i den hårda skolvardagen. Treorna kom dock och berättde detaljerna om FL-festen och jag taggar till tusen!

Känner mig asstressad och som om jag har en släng av damp då jag tänker på alla läxgrejer jag måste göra. 2 saker till textkommunikationen, 2 (stora) saker till pedagogiken, matte och pyttelite NK B som jag har gjort men fattar noll av.
Har dock gjort bort en del nu, och det känns huur bra som helst. Hatar dock att vi har allt till typ vecka 39, vill göra bort det och bocka av i min hjärna.

Har också lyckats laga mitt halsband. Saknas bara två pärlor så det löste jag. Måste bara stärka det lite så det inte går sönder igen på fredag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0