Nu ska jag duscha (usch va äckli jag är)

Gillar att vi bönder har sovmorgon från NK Bn imorgon medan stadsisarna labbar.
10.10 börjar vi istället! När är det bussen går då??... halv 10 va? Jo det är nog så. Får väl skicka ett sms till någon random om mina hjärnceller inte vaknat till liv innan det är sängdags.

Är så glad över att jag kan lämna in textkommunikationen redan imorgon. Mindre glá över all engelska vi har. Och pedagogiken (som jag nu skrivit ca 7 rader på. Vi ska jobba ca 5 h. Gills det om man sitter på FB 4 av dom timmarna?). Påminde just mig själv om att vi har matte imorgon. Jag ligger efter lite. Och jag orkar inte jobba hemma. Eller okej, jag fattar inget. Och ingen i min familj är mattesnille. PL istället för PT sökes!

Kommentera era bajsar. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0