mysig söndag med money. och fin-fina mobbebilder



Snöplig förlust igår med 2-3:((( Fast jag räddade en straff så det kändes ju gött!
REFERAT <<<<- och där kan ni som få det svart på vitt hur hela matchen såg ut.

Kvällen blev desto trevligare med suring med favvisar. Mycket snack, god mat och mycket bra service hihi.
Skön nattprommis hem med Brallis sen!

Annars idag kommer Ewe hit, vi ska skriva om mitt CV för hon har kanske fixat jobb åt mig (Y)(Y)(Y). Grillat till middag men före det ska jag döma två matcher, P03 klockan 16 och P00 klockan 18= 200 kr för mindre än 2h=gött.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Snyggt beröm och vad kul att du fick rädda straffen FÄLLE hahaha ;)

2010-09-05 @ 11:55:35
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0