less elle /f

Är vid liv, men bara nätt och jämt. Har mått as sista dagarna. Eller ja, totalt slutkörd varje gång man kommer hem och många dagar hem-äta på 20 min-fotboll. Igår fick jag iaf en lugn kväll som verkligen behövdes. Låg i soffan hela kvällen, tills jag gick och la mig halv 11 (vilket är det senaste jag varit vaken till i veckan).
Tumblr_l4uppzycgx1qbq82no1_500_large
På dagens sista lektion (NK A) hade läraren med sig massa grönsaker- vilket tillslut resulterade i ett svullet assvidande öga utan mascara och ett helt normalt öga-med mascara. Ni kan gissa vilken grönsak/krydda (?) jag ätit och sedan råkat peta med fingret under ögat... aousch


Kvällens agenda: döma F02 (hihi), dö i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0