K-TEST/LÄXA/JOBB?/HOCKEY

Morgon tog en rivstart med konditionstest. Lite läskigt faktiskt att delarna av kroppen jag har träningsvärk i (okej, vem försöker jag lura. HELA kroppen alltså) domnade bort då jag sprang sista varvet. Men hyfsat bra gick det ändå! Har kommit hem ganska nyligt, såg ju på linn och emmas träning och gjorde en ledarobservation. Fick massa papper av deras tränare, lite småsugen att börja faktiskt;) men lär dock inte hända. Min kära syster använder ju faktiskt min klubba...

På väg hem ringde Lisse och frågade om jag ville jobba åt henne på söndag! Förmodligen! Nervöst? Aa! Måste ba fixa en våtdräkt. Säxy!

FRÅGA: NÅGON SOM ÄR SUGEN PÅ SE HOCKEY LÖRDAG?

i förrgår tror jag....

Kommentarer
Postat av: Evelina

2000 m? Vad fick du för tid? :) Haha ja det beror säkert på att jag har din klubba och därför kan du inte börja, elller? ;)



Vad ska du ha för arbetsuppgifter?

2010-09-30 @ 21:56:24
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0