ARG ARG ARG

Helvete vilken dag det har varit! enda positiva är att jag och Andrée gjorde bort vårat samtalgrej!  Blivit utskälld av en tant i bil:

(Ett gäng från klassen cyklar vid ske-kraft.
Är rött för oss, men även för bilarna. Vi cyklar över.
Halvvägs över blir det grönt för bilarna.
En tant som ser ut som en gubbe lägger sig på tutan i ca 10 min.
Kör sedan efter oss och tvärnitar på motorvägen.
Vi cyklar förbi henne.
Hon tar en annan väg och kommer ikapp oss.
Stannar och säger
''Är det sådär ni ska köra då ni fått körkort också?!''
Jag blir pissed och säger
''Men du stannade ju på en motorväg.'')

Annars har vi cyklat runt i skogen på någon bana och o-r-i-e-n-t-e-r-a-t i ca 1,5 h, hittat 8/10 kontroller. Efter det cyklar jag mot Älvsbacka. Inser att jag inte förstår hur man cyklar vid ombyggnaderna. Följer en gubbe. Vägen slutar i ett stup. vänder. Cyklar till E. Ingen där. och så massa skit. Är hungrig som ett as och kokande som en vulkan!
Jag har annat viktigare för mig att göra än att vänta i 1000 år. Kör hem, blir omkörd av 2 bilar vid smala vägen mot Maxi. Blir sugen på att bli överkörd å att bilisterna lär sig! dom kan ju inte ens blinka biljävlarna!

Nu pedagogik! Last day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0