Photo. Ball va, jo ja vet.

Gårdagen blev som utlovat mucho bättre! Lyckades förhoppningsvis skramla ihop tillräckligt många points för G och samhällsen va lätt ju! Tog lite foton när jag kom hem. Sen körde jag crosstrainern och därefter styrketräning medan jag såg American History X. Läste faktiskt i pedagogikboken också. Duktig va?!
Idag har vi vännerna fått sova lite så ikväll blir Greveholm maratonet finally av!


Emmas favoritsak på jorden:

Djävulsbuske heter den typ:

Misse


PS. Övningskörde imorse också. Pappa sa att jag är så bra nu på att köra att det är dags att börja träna typ brant start i backe, fickparkering och ''seriös'' backning (inte bara ut från gården och så). WIHO

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilka fina bilder!!1

ÅÅÅH älskade katt!!!

2010-10-09 @ 22:37:12
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/
Postat av: Lolle

Suveräna höstbilder, Felicia!

2010-10-10 @ 05:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0