Breathing lives, and your tears streaming, time we now, so old on tight, be the strong one to melt the fight, make it all right!

Inte blev det Greveholm maraton inte. Det blev Monopol con endast vinnarskallar= mycket känslor. Emma, Ante och Moa! Jag kom inte sist, men inte först heller! Den som var bäst på att fuska var iaf Andreas...
På cyklingen hem då vi lämnat av Moa pratade vi om hur det kommer att bli om man kommer till Kåge om ca 20-30 år. Vilka som bor kvar, vilka som har barn, villa osv. Det är så sjukt att tänka på dom som jag gått med i princip förskolan-nian och hur alla kommer bli som föräldrar!
Jag längtar faktiskt tills jag är 30. Men innan dess ska jag ha levt mina drömmar. Vill bo i Grekland. Inte i lilla Kåge.


BILDER FRÅN MITT RUM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0