hejhej

Hejhej! Denna dag skulle bli asstressig med skola-servitriskurs, direkt till fotbollsavslutning med mat osv och sen skynda hem och plugga NK-B, NK-A, novell och pedagogiskt. Men kursen blev inställd så jag är på textkommunikationen nu och skriver (?) novell, jag hinner hem innan avslutningen och jag kommer inte få göra pedagogikprovet typ. Vilket suger men är helt okej ändå.

Jossep dissar mig (skolan) idag så jag är helt själv. Eller ja, med Jocke Anton och Marcus hehe!


HERRRÅÅÅ jag hör av mig någon dag. Typ imorgon. Då jag sett ikapp Desperata och Cougar town hihi.

Kommentarer
Postat av: jossep

förlåt men det är nog snarare min mage som dissar du <3

2010-10-12 @ 15:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0