WORK /felle

Insåg just att detta kommer bli en tung helg... som börjar NU med dammtorkning av hela huset (som mamma önskat sig i födelsedagspresent. hehe, hon kommer inte bara få det). Imorgon ska jag jobba lite och sen söndag blir det också jobb då.
Det POSITIVA är ju: Money money money. Okej typ 500 för hela helgen. Men jag behöver det så (Y). Måste dock upp tidigt så det blir ingen sovmorgon som jag skulle behöva efter min konstiga mardröm inatt då jag vaknade upp och var rädd! Fast som tur var somnade jag om och löste hela situationen... (haha jag har vrickade drömmar)


LÖRDAGKVÄLL blir det iaf hockeytittande med Linn, Emmam och kanske Rebben och Lisse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0