I can't tell you what it really is I can only tell you what it feels like and right now there's a steel knife iin my windpipe. It's awful. I feel so ashamed

Okej. Jag är rätt slutkörd som ni kan se nedan. Allt går åt skogen. Eller ja det mesta iaf.
Vann ju faktiskt 25 kronor på lotto idag. Och övningskörningen gick prickfritt. Så även att ta spruta. För att jag ska må bättre måste jag få berätta att doktorstudenten (?) som tog sprutan på mig ba ''Oh, här var det muskler. Är du hästtjej eller?'' Der levde jag på ett tag faktiskt.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite politik. Matten får gå som den går = mest troligt åt fanders.
God natt, imorgon lovar jag att jag kommer vara gladare.

mindre sånt här i mina block och mer tal kansche vore smart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0