JÄCKVIK MÅN-ONS

Vi börjar med en liten roundtour i deras himla fina stuga


1. Utsidan
2. Köksdelen
3. Ett loft uppe på garderoberna
4. Mitt och Lisas kryp in
5. Watercloset
6. (Liknande bild kommer dyka upp längre ner i detta inlägg.. hihi)
7. Deras loft
8. Uppifrån.. fick dock inte med älgkronan, ajaj.



haha en liten bild för att visa håret som emma lyckades fota.. Vill inte visa min dubbelhaka hahaha


Innan middagen blev det en äkta fashionshow:


Kände mig faktiskt rätt brun.. kan ha att göra med dom vita väggarna kanske hahah!


1. Förenade mig med jibberkaninen
2. Klassisk gruppbild
3. Gómaten helt perfecto
4. Bra budskap, med försök till dölljning av emmam och molle


DAY 2
Lisa kirrade elden med hjälp av flinta... nä nu ljög jag- med blåslampa...


erkänn att min mössa var rätt het.. farfars gamla, jajjemen (man får väl passa på där det inte finns folk)

aj...

och här kommer en sjukt osammanhängande bild


På väg hem i bussen snackade vi om nästa resa- till Greece. Typ att jag och Emma e bör undvika att bo tillsammans hahaha. Vi skulle nog ta kål på varandra innan veckan var till ända!;)

Men snipp snapp snut så var denna resa slut♥

Kommentarer
Postat av: ELDMÄSTAREN!

Du fångade verkligen min bästa sida gullet!;-)



Inte någon blåslampa... ELDKASTARE!!!

2010-11-06 @ 13:28:53
URL: http://lisahoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0