Utkast: Nov. 22, 2010

JAG.ÄR.KLAAAAAAAR!
Wiho, asglad! Mycket bra att jag äntligen blev klar with my english speech.Jag är glad trots att misse väckte mig tre minuter innan VANLIG tid då jag tänkte ta en lång skön sovmorgon till... 8!

(de var ganska exakt lik den här, fast svart med lite vitt fejs)
Drömde en sjuk dröm om att jag, Moa, Emma e och Lisa skulle gå till stan. Vi gick vid hamnen och plötsligt ser jag en stor björn stå och kolla på oss på vägen vid sågen. Vi blir rädda och tänker såklart vända men då står det en björn där också. Då tänker vi ''Ska vi simma till kajen eller ta oss över älgstaketet?'' Men björnarna gav oss inget val då det plötsligt dök upp en björn vid vattnet också som glodde mot äpplet jag hade i handen. Han började springa mot mig så jag slängde äpplet så långt jag kunde. Sedan dök det upp ytterligare en björn så då kröp vi under älgstaketet och han sprang iväg och blev nästan påkörd av en bil.
THE END.
Jag va lite skakis heheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0