culoare farve barva farbe

Praktiken är slut. Känns riktigt trist. Vill ba sluta skolan och bege mig in i arbetslivet. På riktigt. Har haft en kanon vecka där jag lärt mig stå i kassan och tillaga panini, baguetter och burgare! Det postivia är att jag kanske får extrajobb där vilket skulle vara askul!



PARRIS kom förbi innan dom skulle dra vidare på domarfest, verkligen roligt att träffa den jenten igen. Förhoppningsvis ska vi hitta en lucka att umgås på innan hon drar vidare igen! Efter dom åkt kom Rebben hit. Vi skulle spana efter Molle och Lisse i publiken men såg dom ingenstans hihi. Blev så sur då Weise och Olle klarade sig då dom var sämst! Tur var det att Elin åkte istället för Linnea iaf. Jaja, jag ska väl inte snacka egentligen eftersom jag inte följer idol.

IMORGON följer jag Rebben och ser i-bandy. Därefter blire något mysigt med mysiga människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0