LÖRDAG- på väg mot emmae

Jag & Rebben fick ett par timmar på stan innan det var matchdags. En ring och några örhängenploppar hittade jag. Väl framme på Kaplan träffade vi linnis och emma som hade spelat match och fått med sig en pinne:)
om cirka en timme ska jag vara hos Emma och mysa med film och kanske bastu. kim skulle kanske ha kommit, men är ju inte allt för passande om vi ska basta haha.


Dom stora frågorna nu är när svenskan, engelskan och dansen ska vara klar... någon ambitiös fl2b:are som vet?

FÖRÖVRIGT brann jag på matchen. Bara för att en kille från Ö-vik var helt överlägsen hela KAIFlaget så börjar dom säga nedtryckande saker. Fy fan, sånt där tål jag inte! Var riktigt nära att jag röt ifrån. Nä, sånt är jävligt. Jävligt onödigt.

Kommentarer
Postat av: anonym

haha ändå roligast när vi ramlade ner på golvet på matchen;)..

2010-11-15 @ 21:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0