en typisk söndag

Igår var jag inställd på en slapp kväll då jag kom hem. Istället fick jag inbjudan av Lisa att komma på middag= så mycket bättre! Jag traskade iväg till Kågemarken med Moa och Malin vid halv 7 och när vi kom dit var även Rebban, Klas och Petter där. Efter dryga timmen stod middagen på bordet- hemmagjort mos och lax. Gudomligt gott var det! Fick skjuts till storvägen med Rebben vid halv 12 och därifrån gick vi hemåt igen!
Nu har jag laddat hem något som kändes som 1000 program bara för att äntligen kunna ladda hem MSN haha wiho. Har fotat massa grejer som ska säljas också, eller ja, min slalomutrustning som ska uppdateras, mina clubfåtöljer som jag inte vill ha (bättre med pengar till utlandet, right?!) och min hockeyutrustning!

Egentligen skulle jag ju ta tag i läxa hade jag tänkt, men just nu hjälper jag mamma med att överföra grejer.
Ikväll är det träning som gäller, och imorgon påbörjas praktikveckan som jag hoppas blir rolig och över förväntan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0