En episod ur mitt liv

Vi hade tydligen ingen textk. idag, så jag har istället sprungit runt som en tok för att få reda på vilka datum vi har nationellaprov till våren. På tal om att springa runt som en tok...
I söndags skulle ju jag och Ewe fara på Emmas konsert. 18.15 lämnar vi lägenheten, vid korsningen svänger jag mot E4an. Ewe säger ''Vad gör du?!'' Jag svarar ''Det är väl på Anderstorp?...'' ''Nä det är på musikskolan''.
Väl framme vid en öde musikskola säger jag ''Är du SÄKER på att det är här?..''
Ewe tar upp biljetterna ''SATAN det är på Anderstorp!!!''
Det blev en fartfylld springtur från musikskolan till A-torp. Kanske inte gjorde så mycket att jag skippade träningen den kvällen...

Om en halvtimme slutar de andra brudarna. Då blir det spännande grejer!!!
TO BE CONTINUED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0