DAGENS OUTFIT & FACELOOK (hehe)


Jep, såhär ser jag ut idag. Förutom tandborsten som kändes som en onödig accessoar.
Min första praktikdag var rolig! Jag fick stå i kassan, laga mat och fylla på godis hehe. Men det bästa var att jag kommer så bra överens med dom som jobbar där!

Efter ''jobbet'' blev det dock en aning stressigt och ja.. jag var liiite för trött kanske.
Såhär ser min fbstatus ut just nu:
''Praktik till 16.26, 16.30 bussen till stan. Låste upp mitt kort på Friskvårds. 17.15 bussen till Kåge.. trodde jag iaf. Slutade med att jag hoppade av på norra viadukten och tog en PW till Ica för att hämta cykeln. Dock ville låset något annat då nyckeln bröts av och jag fick snällt vänta tills pappa kom med bultsaxen..''


Dock kanske Posse blir stolt över mig. Behövde inte gå på toa en enda gång mellan 10.00 och 17.00 (haha internare) 

Kommentarer
Postat av: ;*

haha, har du inte åkt buss i 2 år nu?;);) ahahah

2010-11-09 @ 08:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0