STOLT

OKEJ, DET HÄR KOMMER BLI ETT SKUMT INLÄGG. MEN JAG ÄV JÄVLIGT STOLT ÖVER MIG SJÄLV!

.... FÖR jag var HELT utan founde torsdag-söndag, HELT utan smink 2 dagar, 1 dag med mascara och 1 dag med lite puder, lite rouge, mascara och ögonskugga.

Låter kanske inte som en världsprestation, men för mig är det riktigt stort!
Förut kunde jag inte röra mig utanför gården osminkad!!!
Och fy vad jobbigt det kändes att imorse ta på sig founden igen, hade tänkt strunta i den och det hade nog isf blivit första skoldagen sen 7an jag inte hade foundation!!!!!!!!!!!!!
Men nästa vecka då smäller det jojo, för då är det dags för vårvandringen!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Boman

Helt rätt alla killar kommer se ut som bönder:D

2010-05-18 @ 17:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0