STOCKHOLM I BILDER



Hotellet:




En (liten) del av våra egopics:


LADY GAGA KONSERTEN:



(jo... det regnade då vi stod i kön)

GISSA LÅTEN ;)?

STÄMNING DÅ 13.000 PERSONER (=FULLSATT GLOBEN) STÅR UPP OCH SJUNGER MED!!!

SEDAN LITE TUTT-SPRUT PÅ DET


EFTER 2 TIMMAR OCH 2 MINUTER VAR HENNES UPPTRÄDANDE ÖVER.
KAN SAMMANFATTAS MED: FANTASTIQ!!!!!!!!!!

SÖNDAGEN TILLBRINGADES PÅ STAN:


(=hoppbild)


Stockholmsvistelsen avslutades med asiatiskbuffé, MED efterrätt!
Om vi bortser från buss, flyg, och bil med grannarna (rätt så mycket flyt att träffa dom på Arlanda)

KANONKUL 4 AV 5 TOASTERS!!!!!!!!!
OCH ett minne för livet♥

Kommentarer
Postat av: beenjamin undrar

varför bara 4 av 5 toasters..?

2010-05-14 @ 23:01:45
Postat av: evelina

Tack för en underbar föregående helg :D!

2010-05-14 @ 23:07:22
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/
Postat av: Kusin i söder.. typ 2 mil..

Verkar ju haft en alldeles kalasi tripp me syrran din i storstaden! Kul..

Men synd att ni fick biljetter till fel konsert.. Jag menar, Lady Gaga(?) Måste ju blivit någon miss i bokningen..! ;) Men trots den (eventuella fel bokningen) så var det ju kul att showen verkar ha varit lite över det vanliga och att det föll damerna i smaken, vore det jag skulle jag hellre takit mig i bak.. Nja, ni fattar! =)



Ha det bra!



/daniel

2010-05-16 @ 13:45:37
URL: http://lillajulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0