mobilbilder från lagfesten



alla bilder är från davids lägenhet, det var för mörkt i vickans lägenhet så tyvär har jag inga bilder därifrån, inte heller på de "gamla" människorna..=)



Idag har jag varit hos Johan. eller ja, jag sov där inatt och for hem vid halv elva imorse för han hade match i Skeåhamn mot Sunnanå (alltså mot linns hampus(A)) haha. får väl höra sen hur de gick.


Idag har jag hunnit med att övningsköra (hem från Johan), dammsuga ur bilen(!) och hänga tvätt.

Innan dagen är slut ska jag också hinna sätta igång en till tvätt, sen hänga den, duscha, dammtorka & städa mitt rum, övningsköra igen, baka en kladdkaka och se på tv! (Humorgalan, Gossip girl, Ballar av Stål, The big bang theory, Wipeout..) Egentligen finns de också lite läxa jag skulle behöva göra.. men de hinner jag nog inte=D

sen vill jag önska alla snygga kaifdamer lycka till ikv på SERIEPREMIÄREN. borta mot Mariehem!
..surt att jag inte kunde va me pga min förkylning, hade varit kul. menmen, jag håller tummarna. lycka till tjejer!

innan jag avslutar inlägget vill jag säga Grattis till Linn som fyller 17 år idag! Grattis gumman, hoppas du får en kanondag!♥♥


/EVAMARIAREBECKAFURBERG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0