MÅNDAG

Måndag innebar engelska (start grupparbete) svenska (se klart Troja), hälso (leka lekar i lekparken) och matte (inte göra särskilt mycket)

Gårkvällen cyklade jag upp min (okej, mammas) cykel till stan tsm med Linn och Emma.
Dom skulle ju nämligen användas imorgon.. Men efterosm det flyttades cyklar jag och Lisse hem från skolan imorgon istället. Därefter blir det domarkurs för min del.

Träningen idag gick rätt så bajsigt. Min fot fick tejpas och ljumsken bette sig ytterst illa!

2 saker till bara:

1. Busschaufförer frågar bara om man är barn eller ungdom då man har smink.
(kan inte förstå varför med tanke på bilden ovan.........)
2. Igår var jag huuur sugen som helst på chorizo och stuvade makaroner. GISSA vad vi äter idag, heelt utan min kännedom?!?!?! OCH jag her på radion och hoppas att ''Hey soul sister'' ska spelas, vilken låt startar inte om inte just den?!?!?

Hehe magiccc!
Nu väntar scones med Yster!
tjingtjong ballonfjong♥

 


Kommentarer
Postat av: EMMA

HAHA, söt bild =D

Ni får ju ha kvar cyklarna om ni vill!! <3

2010-05-18 @ 09:56:57
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0