KAIF-FLURKMARK (läs HÅN-mark)

Matchen idag kändes helt okej från min sida. Dock blev noll mål gjorda för KAIF och det gav mig smärta, i både kropp och hjärta (hehe). Begrevningsstämning i omklädningsrummet efteråt.. USCH!
Nu har jag tröstätit glass och faktiskt en del ostbågar också (fräsch tjej) så nu kommer den vanliga ångesten. hehe blir väl cykla upp till IP imorgon;););););)

Linnsi hade initiativ till en mysig kväll men jag var ärligt talat bara på depp/tröstätningshumör..
Vilket gör att jag lär sluta som en 200-kilos jätte, men ni vet ibland orkar man inte röra sig ur soffan. 

PS. BILDER FRÅN IGÅR KOMMER NOG IMORGON (efter herrmatchen och damdidam premiärkörning av bil!!!!!)
Tills dess kan jag bjuda på gårkvällens låt♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0