Happiness is just outside my window /r




12 skoldagar kvar!

Klev upp 8 imorse och satt mej vid datorn för att skriva klart min kommunikationsuppsatts som ska vara inlämnad idag. Kl 11 skjutsade morfar mig till stan och där gick jag och tjollrade på ett tag, köpte ett halsband en ring hårsnoddar och hårklämmor, och kollade på kläder åt johan. =D

sen gick jag hem till pappa och åt nudlar och sen gick jag till skolan, eftersom vi började 13.20 idag. Men sen hade vi ju ingen lärare och vi kände att vi kan göra den där uppgiften nån annan dag, så vi satt typ och pratade en timme istället? Sen började samhällsen 14.35(våran enda riktiga lektion idag), men då skulle ju vissa göra prov så då fick vi en liten uppgift av thomas och sen fick vi gå hem... hann ta 3bussen hem, väl hemma tänkte jag göra bort den där samhällsläxan men då hade jag inte tagit med mig den feta samhällsboken som man tydligen skulle använda sig av. värd dag.

nu sitter jag och lyssnar på musik och snart ska jag gå ner och äta lite kladdis♥ som jag bakade innan middan=D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0