finfin fredag

Dagen spenderades med Johan, vi såg på tv en stund, eller jag såg, han sov haha=) sen moppade vi till pizzan och köpte kulglass och åkte intill lekparken vid skolan och satt oss där och gungade ett tag. Vi gick förbi gräsplanen också, den går ju snart att spela på!! TAGGA GRÄS TJEJER!!!!

Har just avslutat en kanongod middag (grillad kyckling med massa tillbehör) så nu ska jag moppa till Kåge och grilla och busa med trevligt folk! Ser framemot kvällen.

annars då taggar vi match imorgon! Vi ska kämpa hårt brudar.
Tänk på att om vi inte gör det så får vi en jävlig träning på onsdag!!! 2h löpning.... enligt tränarna.
det vill jag helst slippa. Hade /rf

..förresten tar med mig kameran ikv så slänger in lite bilder efter matchen imorrn. puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0