/FEFEFEEFEEFE

Hann med en sväng till solariet ''imorse'' så förhoppningsvis slutar folk mobba mig för min vithet. Jag menar, att få höra att jag har samma färg på skinnet som Johan K känns inte helt okej......

Efter det har jag umgåtts med en hel drös av Kågebor idag♥♥! Vi for och köpte mjukglass i Bergsbyn.
Kändes precis som gamla tider (skönt!)
Vi träffade på Josef på busstationen och Agge och Erik på kiosken, även det mycket trevligt!

Tack till Lisa som skjutsade mig♥
Ikväll ska jag förmodligen se på träningen, ett resultat efter gårdagens träning som slutade med stukad fot och värre ljumske.......

STANNA KVAR SÅ KOMMER BILDER FRÅN STOCKHOLM SOOOON!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggare bilder hoppas jag på då...

2010-05-13 @ 18:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0