Ett ''skuldsamt'' inlägg för dålig bloggning.

Friskvårds med Emma X2 och Linnisen igår. BodyComb körde vi i 55 minuter, och sällan svettas man så mycket som man gjorde då!! Dom andra brudarna stannade kvar och körde core medan jag körde hem (för att vila ljumskarna/plugga matte).
Dock blev det varken plugg eller vila. Pappa skickade iväg mig för att köpa glass åt honom. Så det blev på med inlines och fram med stavarna sen iväg mot ICA.
 
Rekommenderas starkt att åka inlines!!!!!!!!!!!!!
IKVÄLL GÅR VI PÅ GRÄS MED FOTBOLLEN (tjoho)

Bilder från min och Lisses cykling från stan kommer när jag har tid, kankse idag!!!

GB!!!/F

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack tack, bilden skulle ha blivit snyggare om jag hade skuggor med och den skulle nog se lite mer liv i den också haha. Men som sagt, jag hade inte så mycket tid för att rita så nästa gång blir det nog bättre ;)



Annars, är allt bra med dig? :D

2010-05-20 @ 10:54:27
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0