18 skoldagar kvar

här kommer ALLA bilder jag tog i fredags..


(BILD BORTTAGEN PÅ BEGÄRAN AV MATTIS)

myskväll!
Matchen igår slutade 3-0 till Morön. Kanske inte helt oväntat, men vi gjorde ändå en rätt bra match. Efter matchen for jag till Johan och såg Avatar & Disturbia och åt chips.. Filmerna var bra, särskilt Disturbia.. men rätt så hemsk.


Idag ska jag bara ta det lugnt, sista dagen innan allt börjar om igen.. och till veckan har jag inte lite uppgifter att göra.. lita på mig. ett stort prov och två stora inlämningsuppgifter.. great.


/TAGGA match mot Nysätra och Flurkmark i veckan brudar!!/ RF



Kommentarer
Postat av: Anonym

MITTEN BILDEN BORT NU FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

2010-05-16 @ 18:40:09
Postat av: Anonym

hihihh <3

2010-05-17 @ 22:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0