pymme

Efter knappt 5 timmars sömn med 4 tjejer som delade på 2 madrasser (josse,emmae,emmam och moi), 1 tjej på en egen madrass (mallis) 1 i tvåsittssoffan (lisse) och 1 i den andra soffan (anniii) och med Lisas sjukt irriterande väckarklocka som hon snoozade på 10 ggr innan mina rop om att hon skulle he av åbäket äntligen verkade gå in i hennes slumrande hjärna, så har nu en skotertur med brudarna ovan, överflöd av Ninas bullar♥, en joggingtur, bastubad och en skön dusch äntligen fått mig att känna mig som en människa igen!

Mois var också med oss på igårkväll men for hem eftersom hon skulle jobba!!!
Dygnet var härligt, härligt, härligt!

Bilderna kommer sedan, just nu måste jag gå på jakt efter Lady Gaga-biljetter och skriva ut CV:n.
(imorgon blir det core med Emma på morgon.. eller okej, klockan 11, sedan söka jobb)


Kommentarer
Postat av: jennifer

det där såg ganska så roligt ut!:$ :D

2010-03-11 @ 15:42:55
URL: http://jennniferpiltto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0