Ett sammanhängande inlägg á la fantastiq

Igårkväll for jag till Emma i stan och mamma och pappa for på släktmiddag!
Vid 7 kom även Jonas till Emma eftersom hans match på Guldvallen blivit inställd!
Vi spelade Råttatouille på Playstation och hade trevligt!!!! (hihi)
Jätteroligt att träffa kussen för det var alldeles för länge sen
(om man bortser från förra onsdagen då dom hade träning efter oss)

Vi insåg även att Emma ska flyga samma flyg som Anette och Johan till Thai på tisdag!!

Har just varit och hämtat längdskidor hos Mallis som ska användas imorgon då det är Vitbergsdagen istället för skola (rätt nice. kanske.)

Ikväll skippar jag träningen, måste göra bokrecensionen som måste in tidigare än dom andras eftersom det bär iväg mot Hemavan på onsdag!

Medans jag ska skratta åt Wipeout kan jag ge ER något att skratta åt:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0