strewws by fellis

Min dag har varit kaaanon
0,5 poäng ifrån maxpoäng på samhällsprovet- ändå fick jag VG,

Vampyr-busschaffisen lät mig inte åka med från skolan när jag sa att jag hade ''glömt'' busskortet
-missade bussen som var bakom
-gjorde ett grymt bra intryck på Linnisens ''vän''

Gick in till stan med snön som blåste i ansiktet

Gick till HM, upptäckte att jag borde skynda mig till Friskvårds

Träffade Emma-bytte om i en rasande fart-upptäcka att det inte var särskilt bråttom.

35 minuter core-sprang från stretchningen

tog 17.15 bussen-småsprang hem

Åt dubbelt så mycket som pappa till middag (som vanligt)

Ska nu spriga iväg till kansliet för möte, därefter träning numero Dos.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0