:S:S:S:S:S:SS

fick just veta att jag kanske måste spela hela matchen.
jäääävligt otaggad blev jag här och nu!


Något mer posivitv för att inte låta som en surkärring:
Jag har slingat håret en aning ljusare idag!

Så, det får räcka. HEJ DÅ

UPDATE:

efter lite, okej rätt så mycket surande från min sida gick vi ut och storvann med 4-0 mot Burträsk och ärligt talat fick jag inte ett enda ordentligt skott på mig!
Mina fötter (eller okej, högerfoten) fick istället jobba en hel del och den skötte sig rätt fint!
Jennifer är fin hon också, trots att jag var lite irriterade, men hon kan ju såklart inte rå för hennes onda rygg:)

Men påminnelse för framtiden: Blöt inte målvaktshandskarna med vatten då det är minusgrader ute. Kan bli rätt jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

öö du är ju bäst så du borde spela hela :]

2010-03-20 @ 17:29:55
Postat av: johannapppp

ööööööö jennifer är typ bäst oxå????? höhö tycker då jag:):):):)

2010-03-20 @ 17:51:41
Postat av: fe

klart jennifer är kanooooooooooooooners!!!

2010-03-21 @ 18:42:07
Postat av: Anonym

catfight ;)

2010-03-21 @ 18:50:07
Postat av: jennifer

hihi nä det kanske inte är det bästa man kan göra när det är minus ute felle:$ men du var suverän! :D men du kommer nog bli lite sadface på mig den här helgen också..:$

2010-03-23 @ 21:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0