TISDAG nedräkning sommarlov!

Idag har jag hunnit med att köra moppe till skolan, kört vilse i Alhems (?) kvarter med Linnis där bak, ridit (GALOPPERAT FÖR FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV), blivit allergisk, varit på anställningsintervju, solat och käkat.

Ridningen var råkul, och enligt Josse klarade jag mig nog bra för att jag, Josse och Rebban kan fara ut och rida i sommar ;) (ihih längta)
Anställningsintervjun gick bra, förutom att det kändes som att hon antydde att jag var finare i mörkt hår?! Trots det blir det snart nya slingor ;).

Men vi får se hur det blir med jobbet, hon vill att jag ska vara på ''praktik'' 1 vecka innan jag börjar få lön :O (=inget sommarJOBB utan typ slaveri)!
Men jag skulle komma in där efter fotbollsskolan så vi får se hur det hela slutar. annars om någon har ett jobb över, så är det bara att höra av sig;);)

Nu ska jag handla, ska baka snoddas/kärleksmums/mockarutor/whatever till Hälsopeddan-knytkalaset imorgon!
(=hinner inte till Myckle för att se match= hinner se tisdags-TV♥)

PS. ALLA VÅRA hundratals BESÖKARE SKULLE JU KUNNA KOMMENTERA NALTA MER!


Kommentarer
Postat av: tjejen som kom i otakt med hennes häst max hon heter även emilia om man ska vara utförlig frida emilia sundberg 16 snart 17 vårar och är en trogen läsare av skellefteås största blogg vilket vill säga är rebeckaochfelicia.blogg. ni vet, prinicipen

VI HA DÅ GJORT SAMMA KAKOR JAG OCH DU FELLSTAH <3

2010-06-01 @ 22:36:39
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihiih heeejjj

2010-06-02 @ 10:30:15
Postat av: din bästis

imponerande

2010-06-03 @ 17:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0