rebeckas bilder från skolavslutningen!



BILDBOMB


först blev det fika med klassen på Bonnstan




sen for vi hem och åt middag och sen gick jag och träffade Nina



sen gick vi till Ninas kompis kompis lägenhet..typ?




sen gick vi till Bonnstan och träffade folk


och bästa vännen<3



suddiga bilder..




sen blev folk trötta och somnade hos Anton..


på morgonen gick jag hem, drog ner rullgardinerna och SOV. länge.



-sådärja, orkar inte lägga in mer bilder.  det tog evigheter att lägga upp dom här bilderna, det får räcka. har många egopics och fula bilder kvar men dom får ni inte se.. haha;) Hoppas alla hade en rolig skolavslutningskväll för de hade jag.

Kommer sakna klassen i sommar♥



Snart ska jag och spela match, hemma mot Södra Ungdom.
Efter matchen ska jag vara med Johan.

(Förresten.. min mobil är trasig.. eller min vanliga är på lagning men nu har "reservmobilen" gått sönder.. eller skärmen är helt svart så jag kan inte läsa lr skriva sms bara svara när det ringer. jag vet att fått ett antal sms, jag hoppas att dom som skickat dom läser det här.)

Ha ett bra sommarlov allihop!!♥

Kommentarer
Postat av: Nina

jag har skrivit sms till dig rebbis! nu förstår jag varför du inte svarat ^^ vi borde hitta på något snart, tack för sist iaf :D

2010-06-17 @ 23:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0