MIDSOMMAR PÅ BÄSTA PLATSEN PÅ JORDEN

Fast innan vi anlände till midsommarplatsen hälsade vi på mormor & morfar:


På vägen dit blev det lite ''photoshoot'' i bilen:



SEN kom vi fram till the best place on earth, nämligen:



Vi blev varmt välkomnade av Stefan:



Först blev det ''sill-lunch'', dock utan nubbe (för mig)


Johan och Anette hade gått upp i ottan för att göra en snigg midsommarstång:


Vi gick ner till havet för att se på deras nya ''båthus'', men det blev mer kort tagna än tittande:


Syskonskaran (minus David) med respektive:


Vi ungdomar spelade badminton i väntan på....:


...maten:


På kvällen blev det dags för trekamp då dom vuxna gjorde upp om vilket par som skulle vinna Lindforsarnas Årliga Vandringspris
(som jag och pappa målade för kanske 11 år sedan och mamma näst intill ville strypa oss då hon såg vad vi hade gjort):

1. Kasta stövel/boll i låda


2. Blåsrör


(''Moster Astrrrrid kom på besök'' ;););))


3. Basket


Dom ''överlyckliga'' vinnarna blev Iris och Håkan:


(erkänn, mitt och pappis konstverk är rätt hett)

Vi testade även kaststjärnorna och kastknivarna (dock inte på varandra)


Det var min midsommar det. Älskar min släkt.

Kommentarer
Postat av: emilia

meen jag saknar dig med!!!:(

2010-06-29 @ 18:47:20
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha fy faaaan vilken ful syrra du har, och vilka jättekinder hon har! Går det att skicka bildspelet? Gör gärna det i så fall :).



Midsommarafton såg trevlig ut även efter det att jag åkt därifårn, hoppas bara att den "riktiga" Moster astriiid inte läser din blogg ;)

2010-07-01 @ 14:04:46
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/
Postat av: Kalle

Stefan är kung!

2010-07-03 @ 13:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0