Maybe I was stupid for telling you goodbye. Maybe I was wrong for tryin' to pick a fight. Either way, I found out I'm nothing without you

oki. jag ljög. ingen ny bil, men däremot andra gången jag övningskörde. Det gick kanon, och det KÄNNS kanon! Träningen gick bra & jag fick spela forward, mycket roligt! På måndag har jag ett domaruppdrag=100 kronor rätt ner i fickan, även det känns KANON!

Förresten så lutar det åt att jag ska vara i Björkåsen på midsommar (centrumet för jordbävningen huvva)!


VAD SKA NI ANDRA GÖRA?

Ps. vänner vi hittar på något roligt i helgen?!?!! saknar er

Kommentarer
Postat av: anonymlicious

I got caught av bilskämtet....

2010-06-17 @ 01:58:40
Postat av: jp

skulle gärna hittat på någe men jag ska till estocolmo <33333

2010-06-17 @ 18:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0