empire state of mind



Mitt i min ''depression'' kom jag ihåg min och min systers diskussion förra veckan.
En mening i refrängen på låten ovan var vad vi livligt diskuterade.

Ewe påstod att dom sjöng: ''...... fried green tomatoes'' (=friterade gröna tomater) HAHAHAHAHA
Medan jag sade: ''...that's what dreams are made of''

Pappa trodde på Ewe och mamma lutade åt mitt håll!
Vad ska jag säga? ALLTID lika skönt att bevisa att jag vinner/är närmare sanningen än Ewe (vilket hon oftast vägrar erkänna)

Den rätta meningen är: ''Concrete jungle where dreams are made of''

Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHA, jag kollade upp det där samma kväll och såg att du hade mer rätt i alla fall.. Men sånt vill man väl inte erkänna. Tycker friterade gröna tomater lät mycket roligare ;)

2010-06-19 @ 16:02:32
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0