VAD HAR HÄNT SEN SIST?

Jo, jag har faktiskt jobbat en massa, skrapat fönster och lyft av fönster/monterat fönster. Och då snackar vi inte 10 år gamla fönster, nej vi snackar HUNDRAFEM-åriga fönster!! Har även varit på TRERÄTTERS middag hos systra med familjen, efter det gick jag och redan nämda storasyster på bio. Har även tagit nytt passfoto, jag blev lika ful som vanligt. Har även krossat pappsen och Ewe i gocart (YEAH) Gårkvällen stavades T-r-ä-s-t-o-c-k-s och världens bästa Üni Foreman, jag blir alltid lika stolt och rörd då dom spelar. Dom kommer gå långt!



06.37 imorse när jag tog ut min tappre super-moppe ur garaget var det höst! Det luktade höst, det var kallt och jag tänkte på allt jag velat göra som jag inte hunnit göra i sommar. Värmen har inte ens kommit och den är redan på väg härifrån. suck, stön och den vanliga ångesten. Det enda som håller mitt humör uppe är att min kropp (förhoppningvis) kommer få känna av värmen detta år ändå. Egypten i oktober och jag l-ä-n-g-t-a-r i h-j-ä-l m-i-g!


Nu ska jag göra mig klar, för ikväll vankas lagfest med dam+herr i Kroksjön, tjoho! Imorgon- Trästocks och Ewe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0