utlandet

Har slitit som ett svin med att hjälpa pappa kapa ner/kratta löv/grenar/kvistar/lasta i sopsäck/skottkärra/köra bort till skogen i drygt 2,5 h, och vad får jag??? Futtiga 150 kr.
Men just nu är alla pengar, bra pengar för mig! Eftersom jag inte kan bränna alla mina ihoptjänade pengar på en londonresa med syrran i augusti så har jag istället fått lov att fara i vinter med kompisar :D:D
Så nu, fram till jul och efter det gäller det bara att spara, spara spara!!!!



Ett annat hotell:

SKITFINA STÄLLEN OCH INTE ALLS SÄRSKILT DYRA!
Men kan någon berätta vars ''Playa Taurito'' ligger ;)??

Kommentarer
Postat av: emilia

FELLEEE JAG SAKNAR DIG<3 UMGÅS SNARAST???

2010-07-29 @ 18:47:55
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0