Felicias shopping

Var på stan med Brallis för ett tag sedan. då fick detta följa med mig hem:

Två par örhängen (observer GULD för en gångs skull)
En stor plånka á lá Lisa
T-shirt


Och idag anlände jag till Piteå efter att faktiskt ha kört hela 5 mil (stolt). Där inhandlades följande:


Tre par trosor
Tröja med trekvartsärm och ficka
Klänning


Fejkconverse för en hunka!!!


Buddha
Smyckesträd (har velat ha ett sen jag såg ett hos Linn)


Dekorationsboksätver- står just nu uppradade i mitt fönster!
(och alla är såklart i samma storlek irl)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Det är tur att jag verkligen älskar dig, för annars skulle du ha åkt på stryk, för det är INTE första gången som du köper exakt likadana saker som jag....

2010-07-27 @ 12:30:31
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha vad har du köpt ;)?

2010-07-27 @ 21:27:50
Postat av: Evelina

Du VET att jag har sådana där skor!

2010-07-28 @ 07:00:26
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha vem har inte?...

2010-07-29 @ 14:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0