/FELLEN

Jag har inte suttit särskilt mycket vid datorn, jobb och fotboll har krigat om min tid, och dessutom har jag försökt få lite tid över till mina vänner (vilket inte är det lättaste att tajma då alla jobbar). Har en hel drös av folk jag inte träffat seeen typ skolavslutningen?!?! Träffade iaf på Megge, Freddan, JohannaF och Andreé (som klipp sig!!!!) igår på stan! Kul att träffa classmates=




Bilder från då vi var i Boviken tyyyp för 2 veckor sedan kommer här:



OBS1. Kolla Klasseman4:s frilla (hihi)
OBS2. Se och lär av Malin vad man inte ska ha nära eld:


Hoppas ni inte missade Uruguay-Ghana nyss. FY TUSAN vilken rysare!!! Uruguays utespelare räddade med händerna på mållinjen sista tilläggsminuten-stragg-ribbträff-STRAFFAR-missar och målvaktsräddningar och över och Gud vet vad-sen vinner uruguay:S:SS (älskar att ha straffar själv, man kan ju bli hjälte hehe, men hatar att se förlorarnas sorg)

Kommentarer
Postat av: Lisssa

Nice, Felle!=D

2010-07-03 @ 23:43:11
URL: http://lisahoolm.blogg.se/
Postat av: Gustaf K

Fin blogg=)

2010-07-03 @ 23:44:21
Postat av: M

Boviken<3

2010-07-03 @ 23:46:56
Postat av: Evelina

Var där och gjorde samma aktiviterter igår, riktigt nice! :D Nja man kanske inte ska ha den nära elden, men den där chokladen är nog den godaste ever! :)

2010-07-04 @ 21:02:28
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0