tabbar..och annat kul..


KORT&GOTT


Stadsfesten var kung.




Måste berätta om dagens tabbe..
Jag har hela sommarlovet varit säker på att jag skulle jobba sista perioden på kusmarks kyrkogård med anna.
Jag har sagt till alla som frågat att jag jobbar den sista perioden som börjar den 19e juli(?)
Och jag var helt säker på att arbetstiderna var 08.00 - 16.00
Men tydligen hade jag fel? Jättefel

Jag började nämligen IDAG, hade alltså den andra perioden, inte den sista.
Och jag vet inte hur jag fått för mig att sista perioden börjar den 19e? den börjar ju den 2a augusti?
Arbetstiderna hade jag också tagit fel på. Det är tydligen 07.00 - 15.00.

Och tro nu inte att jag var så smart att jag kom på mina misstag. Nejnejnej. Inte ens i närheten.
Jag hade bestämt med Felle att vi skulle jobba lite svart före lunch (tjänade 200kr) och sen fara till Gullsand med Emma E, Malin & Moa och steka. Och det gjorde vi också.

Men sen fick jag ett samtal av min mor, hon sa att min arbetsledare hade ringt och frågat var jag va.
Mitt svar blev ungefär såhär: "Ehh, varför undrar hon de nu??"
Sen fick jag då veta att mitt feriejobb började IDAG.


jag fattar inte hur jag lyckas...

Nu har jag grymt dålig samvete och jag har en känsla av att någon viss arbetsledare kommer ge nån viss person en utskällning imorrn (?) Också började jag må dåligt för att jag är inte psykiskt & fysiskt förberedd på att kliva upp 6.00 i tre veckor (eller tre veckor minus en dag..) Jag som hade tänkt dra me tjejerna till stugan, sova länge och spendera dagarna på stränderna.. Nu får alla planer vänta...



förövrigt är livet upp och ner, humöret gör som det vill och far och flänger åt alla dess håll.
Kan delvis bero på att jag endast sov 2-3h inatt, och 5-7h nätterna före.

-""Nu är det så att päronen i detta hus har en spotify-användare. Och den hade då jag & min bror loggat ut så att vi skulle kunna logga in på våra. Då får jag två stora utskällningar av dom för att vi loggat ut deras användare(?) Det var nämligen så att dom inte kom ihåg deras lösenord så dom kan inte logga in igen. Det kan ju omöjligt vara mitt fel, dom får ju skylla sej själva?? ""-

Så jag ska dra iväg från detta hus för att slippa eventuella bråk ikväll.
Ska umgås med flickorna! Kanske ska vi åka gummibåt eller cykla till stan?
Vem vet? Ska duscha och sen dra ut puss och hej.


Tumblr_l5elvgbg0s1qaqu84o1_500_large



Tack för mig. / REBECKA  (lägg märke till rimmet)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0