måste kila mot majat, mot friskvårds. älskade, saknade friskvårds.

Har varit med om den värsta natten på länge!
Till att börja med kunde jag inte sova när jag skulle sova, det var varmt-varmt trots att vi öppnade mitt fönster igår. Skulle alltså sova med fönstret öppet för första gången (i år). Vid halv 5 har kissemissen hoppat in genom m&p:s fönster och står och skriker som sjutton nedanför min säng. Jag försöker vara sträng, men vad hjälper det? Tog henne i famnen och slängde ut henne genom dörren, för att en timma senare vakna av att fåglar utanför har party eller försöker bryta sig in i vårat hus eller nå. Blir jäkligt störd och går upp och drar igen det jäkla fönstret (som inte gjorde någon särskild nytta som öppet. svettades ändå floder). Och efter ännu en timma (halv 7) vaknar jag av att kattjäkeln ÄNNU EN GÅNG hoppat in och ska ut!!!!!!! Höll på att börja flänna och släppte slutligen ut henne. En utmattad Felicia vaknar igen just innan 11 för en inlinestur på ca en halv mil med pappsen (tro mig- svettigt!)

Aja, man har väl lärt sig en del saker av denna natt. Men frågan är varför kisse kan hoppa IN men inte UT genom fönstret?!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0