LONG TIME NO SEEN

  • Okej. Bad update. Vad har då hänt sen sist? JO:

  • Varit med Agge
  • Tagit årets första dopp (skämmigt att det var så sent)
  • Jag och Rebban jobbade som s-atan en dag med att stapla ved, Rebban började dock med att slipa ett fönster: medan jag såg detta: &  som sedan utvecklades till detta  och efter 8 timmar såg ut såhär Golvet gick från att se ut såhär: till att faktiskt synas:
  • Varit på stranden för första gången i år har jag även hunnit med:
  • STADSFESTEN (får ett eget inlägg med bilder)
  • Igår cyklade vi till boviksbadet
  • Min (och mammas) cykel befinner sig nu på lagning.
  • Jag och Rebban har jobbat ännu en gång då vi BOKSTAVLIGT skottade bort vedklabbar ocj jord (med snöskyffel)
  • Och varit på stranden igen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0